divendres, 11 de novembre del 2011

Racistes? Enlloc i menys a casa meva

Ahir varem rebre a casa la propaganda electoral de PlataformaxCatalunya i vaig sentir que una colla de racistes havien violat la meva intimitat. No vull quedar-me plegada de braços, així que vaig pensar que havia de fer alguna cosa. Primer se'm va acudir posar en un sobre la seva propaganda i enviar-la de tornada a la seva seu. Però després vaig pensar que porser seria molt millor una altra iniciativa: acollir-me a la Llei de Protecció de Dades i exigir-los que m'esborrin dels seus fitxers. No sé si serà efetiu o no, però com a mínim els quedarà constància que a casa no són benvinguts. Aquí sota deixo l'enllaç al formulari per a exercir el dret de candel·lació:

https://www.agpd.es/portalwebAGPD/canalciudadano/denunciasciudadano/derecho_cancelacion_den/common/pdfs/derecho_cancelacion_c1.pdf

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada